Veelgestelde vragen

Als je je wachtwoord bent vergeten, vraag dan een link aan om het te resetten of volg de instructies voor ‘Wachtwoord vergeten’ op de pagina ‘Aanmelden’.

Je kan winkelen zonder een account aan te maken. Als je je registreert heb je volgende voordelen:

  • Je bestellingen volgen en eerdere aankopen bekijken
  • Direct vanuit jouw account een omruiling of retour aanvragen
  • Bewaar je adres- en kaartgegevens zodat je in de toekomst nog sneller kunt winkelen.

Bestellingen worden meestal binnen 1 werkdag verwerkt. Je ontvangt een e-mail met traceerinformatie zodra je bestelling wordt verzonden. Wij verzenden van maandag tot vrijdag met uitzondering van feestdagen. Klasse vertrouwt op Bpost, koerierdiensten om alle bestellingen te verzenden. Wij betalen voor extra verzekering en jij ontvangt een traceercode.

We proberen een duurzamere winkelervaring te creëren. Om afval te verminderen, worden er geen papieren facturen meegestuurd met bestellingen. Als je een factuur nodig hebt, stuur me even een mailtje op ingrid.kabers@klassevol.be en ik mail je je factuur heel snel.

Dit kan binnen de 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen geld teruggeven of ruilen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet je artikel ongeopend, ongebruikt en in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Neem even contact op met Klasse (info@klassevol.be) om je retourgegevens op te vragen. Jij bent verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het terugsturen van jouw artikel. Verzendkosten betalen wij niet terug. Alle goedgekeurde retourzendingen moeten naar ons worden teruggestuurd met een traceerbare verzendmethode. Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen jou ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling. Als je terugbetaling wordt goedgekeurd, verwerken we ze en we storten het bedrag automatisch terug op jouw bankrekening binnen een bepaald aantal dagen.

Je kan betalen met Bancontact.

We houden je persoonlijke gegevens privé en vertrouwelijk en geven ze alleen door met jouw toestemming of als het wettelijk is toegestaan. Zie voor meer informatie de Klasse Privacy Policy.

Je kan met al je vragen terecht via e-mail: info@klassevol.be of via telefoon 0477/18.29.09 We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren, maar tijdens drukke periodes zoals vakanties kan het iets langer duren voordat we contact met je opnemen.

De minerale make-up producten van i.am.klean bevatten zo veel als mogelijk natuurlijke ingrediënten en ze bevatten geen bacteriën. We raden wel aan om na de opening van een potje, het product na één jaar te vervangen.

Oei, dat is vervelend. Stuur me zeker snel een mailtje op ingrid.kabers@klassevol.be of bel me op het nummer 0477/18.29.09

Ja hoor, dat kan. Je kan je bestelling afhalen in Jeuk na een seintje per mail of telefoon.

Wij bieden 2 soorten cadeaubonnen aan:

  1. Digitale cadeaubon De aankoop van deze digitale cadeaukaart creëert een unieke code. Je ontvangt de cadeaubon en de persoonlijke code direct na jouw aankoop. De ontvanger van de cadeaubon kan deze code invoeren bij het afrekenen om de waarde van de cadeaubon af te trekken van het totaalbedrag van zijn bestelling. Deze cadeaubon kan ook gebruikt worden in onze winkel.

  2. Papieren cadeaubon Wij leveren de papieren cadeaubonnen in een Klasse cadeauverpakking die je persoonlijk aan de ontvanger kunt overhandigen. Deze cadeaubon kan online gebruikt worden, de ontvanger van de cadeaubon kan deze code invoeren bij het afrekenen om de waarde van de cadeaubon af te trekken van het totaalbedrag van de bestelling.